Via San Vincenzo 18/D, Milano, Italien
Det 3-stjärniga B&B Sant'Agostino Milano, som har ett mysigt läge cirka 20 minuters gångavstånd från Castello Sforzesco, erbjuder rum med utsikt över innergården. Detta hotell erbjuder Wi-Fi i allmänna utrymmen.
San Lorenzo Maggiore basilika ligger inom några kvarter från det bekväma hotellet, och natursevärdheter som Parco Sempione ligger mindre än 1 km bort. Gästerna hittar Museo Nazionale della Scienza e della Tecnologia Leonardo da Vinci inom 7 minuters gångavstånd från B&B Sant'Agostino i Milano. Gästerna kan njuta av närheten till Giardino Antonio Custra, som ligger mindre än 650 meter bort. På gångavstånd från detta bekväma boende hittar gästerna Santuario di San Bernardino alle Ossa. Ungefär 5 minuters gångavstånd från hotellet når gästerna tunnelbanestationen Sant'Ambrogio.
De rökfria rummen har luftkonditionering, samt moderna bekvämligheter som gratis Wi-Fi och plattskärms-TV med satellitkanaler. B&B Sant'Agostino erbjuder gästerna en bidé och en dusch i badrummen.
Det erbjuds en gratis frukost dagligen. De närliggande restaurangerna inkluderar Le Biciclette, som ligger bara några meter från det här boendet.
Kolla in de noggrant utvalda restaurangerna och sevärdheterna i närheten av hotellet
Dölj ställen i närheten
Ta reda på vad andra gäster säger om B&B Sant\'Agostino!
För din bekvämlighet har vi samlat recensionerna från flera källor.
Stig
2024-05-31
Hotellet uppfyllde behoven, jag uppskattade dess fantastiska läge och hjälpsamma och trevliga personal. Rummen var stora och hade dusch samt badrum. Restaurangerna var utmärkta och i alla prisklasser.
Björn
2024-05-12
Rummet var stort och väldigt rent och hotellets läge var otroligt. Sängarna var mycket bekväma och jag sov gott. Det fanns trevlig mat, personalen som arbetade där var hjälpsam. Vi ville inte lämna, rekommenderar...
Brita
2024-02-12
personalen var trevlig och mitt rum var rent och vackert. läget i det lugna området var tyst och bra. det fanns stormarknader och affärer i närheten. sängarna var bekväma och jag sov gott.